Thursday, March 24, 2011

Alhamdulillah...

Assalammualaikum...

2 minggu lepas berturut2 saya turun ke Penang.. First, sebab attend wedding Pikah di Teluk Bahang, 2nd time bile Mr Fiance diraikan... Errmmmm... Diraikan untuk ape yer??? Hihihi...

Pernah tak lalu depan Shell dan ada banner tulis "Win Weekly  At Shell"?? MJ adalah salah 1 pemenang yang bertuah.. Berapa yang beliau dapat... Biarlah rahsia... Apapun, kami bersyukur ke hadratmu Ya Allah... MJ adalah pemenang untuk minggu ke10..

Mula2 kami ke stesen minyak yang MJ isi and menang.. Then, owner stesen 2 yang sgt2 cool bawa MJ ke stesen Shell di.... errrrr... Saya lupa nama tempat tu... Sampai sahaja disana, semua sudah menungu kami... MJ keluar je dari kereta, terus nama beliau diumumkan dan dikerumuni oleh owner2 Shell seluruh Penang.. Then, selepas taklimat, bermulalah convoy dengan dimulakan dengan kumpulan superbike yang menjaga jalan dihadapan kami, dan owner2 Shell dalam 20 buah kereta mengikut kami dari belakang... Time ni terasa cam VVIP sebab semua jalan ditutup untuk kami lalu... Hehehhe...  Kami singgah lebih kurang 10 stesen serata Penang dan MJ diperkenalkan pada pengguna2 Shell yang ada disitu bahawa MJ adalah pemenang peraduan Shell. Kemudian, kami kembali semula ke stesen yang kami mulakan convoy tadi untuk makan tengah hari dan pemberian cek..

3 hari selepas MJ dapat call dari pihak Shell, terus muka masuk website.... Hehehe...

Muka excited diraikan.. Heheh...

Tengah dengar taklimat berfore start convoy...

Start your engine....

Limited edition keychain... Cantikkkk....

Alhamdulillah.... Syukur padamu Ya Allah....


5 comments: