Wednesday, February 23, 2011

Kursus Kawen di Zura's Akademik...

Assalammualaikum...

Pergh.... Lama gile tak update blog dek kerana sibuk dgn tuntutan kerja (cewahhh...) dan juga malas... hhehehe.. Okay, entry kali ni pasal kursus kawen yg saya attend pada minggu lepas (19 & 20 Feb 2011) di Zura's Akademik, Bangsar...

Saya pergi bersama MJ... Dua hari kami berkursus.. Sebab mengapa saya pilih Zura's Akademik ialah kerana berdekatan dgn rumah saya dan fefeling artis.. Hahahaa... Hari pertama bermula pada pukul 2 ptg dan habis pada pukul 7.30 ptg.. Ada penceramah yg bagus dan ada juga yang bole buat saya tertido.. heeee...

Next day, kursus start pukul 8 pagi tapi kena berada before 8 pagi... Sampai di Zura's pada pukul 7.45 pagi... Sign kedatangan dan breakfast di kedai mamak dan masuk balik... First penceramah, homaigod!!! Sangat mengantukk... Beberapa kali saya terlelap... Begitu juga yang lain specially MJ... Hahahaha... 2 hari berkursus, naik kematu montot saya.. Bila break je, cepat2 saya bangun dan berdiri dan ajak MJ keluar.. Adoi, tak tahan duduk lama sangat... Tapi banyak benda yang saya pelajari sepanjang kursus.. Pukul 6 petang ada roll play semasa merisik, bertunang dan nikah..

Habis jer kursus pukul 6.30 petang, saya bawak MJ ke Nasi Kukus D'Naem, Pantai Dalam... Balik rumah, mandi dan hantar MJ ke stesen bas pukul 8 malam sebab bas beliau bertolak pukul 8.30 malam..

Hari pertama... Cam cikgu tadika... Haahaha...

 Hari kedua cam ustazah sikit sebab tudung labuh... Hahaha...



2 comments: