Friday, February 11, 2011

Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event..

Assalammualaikum...



Rasanya tak pernah lagi entry saya mengenai persediaan perkahwinan saya yang akan berlangsung pada September nanti... Heee.... Okay, saya dapat tau hujung minggu ni akan ada pameran pengantin di SACC Convex.

Dan yang paling buat saya excited nak pergi... Arma Couture ada join sekali kali ni... Buat yang tak mengenali siapa Arma, sila tekan sini.. Saya sukakan rekaan beliau yang sangat moden... Tahun lepas beliau mereka baju kahwin kawan saya... Dan hasilnya sangat2 cantikkkk... Simple and elegant... Pelamin yang beliau reka juga cantik... Tengok saja pelamin untuk Elyana... Boleh buat mulut mengangga untuk beberapa saat.. Hehehe.. Tapi, yang penting; iaitu yang selalu MJ tekankan pada saya... Kena tengok juga pada budget.. Pesan MJ, jangan belanja pada benda yang tak sepatutnya... Baik boss!!! Hehehee...

Ada juga saya jenguk2 blog yang cerita pasal wedding preparation mereka... Ramai yang masuk contest... Antara yang saya baca, ada yang untuk dapatkan pre wedding photoshoot percuma, ada yang nak menang hiasan pelamin percuma dan mcm2 lagi la... Saya pun nak jugakkkkkkkkkkkk..... Tapi pemalas... Hehehee.. Paling saya nak kalau hadiah  yang direbutkan tu untuk photoshoot... Wahhh, sekarang bukan main lagi mahal nak upah photographer... Hehheh..

Oklah... Bagi yang planning nak g SACC Convex hari Sabtu nanti, jumpa disana!!!

No comments:

Post a Comment