Friday, January 14, 2011

CNY datang lagi... Cuti-cuti PD lah!!

Sempena CNY ni, saya punya diary dah penuh!! Suke!! Okay, family dan sedara mara yang lain akan bercuti di PD dari 3hb - 5hb February. Tempat tu kami panggil Rumah Pak Aji, sebab owner dia dulu bernama Pak Haji.. Errr... Tak sure nama dia. Sowy... Rumah tu macam rumah kampung menghadap pantai. Saya sangat suka bercuti disini sebab kami boleh pasang jaring dilaut. Hasil tangkapan, kami masak sendiri dan makan beramai2. Saya tak pasti nama2 ikan yang selalu kami dapat, tapi yang pasti ketam selalu ada. Hehehe...

Saya hanya akan join mereka pada malam kedua dan esoknya sahaja sebab pada 3hb, sepupu MJ akan bernikah dan esoknya reception mereka bermula pada pukul 7.30pm. Saya dan MJ bercadang akan terus ke PD selesai sahaja majlis sepupu beliau.  Harap2 tidak la lewat sangat kami sampai di PD.

Tak sabar saya nak bawa MJ ke Rumah Pak Aji. Saya nak dia rasai bagaimana menjaring disana. Tapi saya nak beli siap2 kick board. Sebab nak g kat jaring tu, air sangatla dalam. Masing2 tak tau berenang. Hehehe...

 Gelagat ketika mengeluarkan ikan dari jaring..
Cantik jugak kick board ni... Untuk MJ sgt sesuai.. Hehe...

No comments:

Post a Comment