Monday, January 03, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru untuk semua.. Sekejab jer rasa dah setahun berlalu... Terlalu banyak kenangan pahit dan manis sepanjang tahun 2010..

Azam?? Hrrrmmm... Selalu kalo masuk tahun baru orang akan tanya apa azam kite... Azam saya??? Errm... Apa yea... Haaa... "Saving More, Spend Less".. Amacam?? Okay tak? hehehe... Tahun 2011 ni mencabar gak sebab tahun untuk kumpul duit.. Insyallah, kalo semuanya berjalan lancar... Ikatan pertunangan bersama MJ akan dinaikkan ke satu lagi tahap.. Tahap ape??? Paham2 sendiri la yer... kihkihkih...

Dan masuk jer 2011, genapla setahun saya bekerja di Focus Learning Consulting.. Buat masa ni, company ni la company yang saya kerja paling lama... hehehe... Setakat ni, takde masalah dengan rakan sekerja.. Kadang2 stress dengan boss yang dok push untuk achieve KPI tu standard la.. Dah jadi lali kena marah selalu.. hehee... Tapi bak kata kwn sebelah cermin saya (saya panggil die Kak Nam, sebab dia suke gossip!!), "anggap jer la email M tu bagai habuk yang melekat dibaju.. pas kite kibas habuk tu.. hilang la..." (*sambil wat gaya mengibas baju).. Sejak dari tu, segala email dr big daddy (boss), saya tak ambik hati... kadang2 pedas gak ayat2 kt dalam email die tu... hehehe...

P/S:: Selamat Tahun Baru...

No comments:

Post a Comment