Tuesday, January 18, 2011

Seramnye cite Khurafat..!!!

Dah lama rasanya tak tengok movie dengan MJ. So, sebab dah lama tunggu cite ni, saya ajak MJ tengok Sabtu lepas. Saya tengok preview cite ni masa nak tunggu cite Nangkung nak start. Preview memang menakutkan, tapi dalam hati berkata2.. "Kadang2 preview je gempak.. Bile tengok dari mula... Tak best langsung."

Tapi, untuk Khurafat ni memang betul2 seram.. Memang kadang2 tak masuk akal. Sebab?? Di hospital, di rumah, di tempat pejalan kaki dan lain2 sangat la gelap. Yang ada lampu pun betul2 seketul bawah muka diaorang. Mula2 saya tak perasan part ni, MJ yang perasan. "A'ah eh... Betul jugak.. Gelap jer.." Tapi takpe la.. Okay je jalan cite..

Saya nak bagitau... Sampai movie tu habis pun saya tak tau rupa hantu tu camne. Sebab?? Setiap kali hantu nak muncul, saya dah tutup muka dengan shawl siap2. Agak2 part hantu dah lepas, saya buka shawl balik.. Hahhaa... Punya lah takut.. Dengan background sound yang bole buat pesakit jantung kojol cepat... Huh... (*errrmmm... MJ pun kadang2 tutup mata gak.. Hiksss..)

Cite ni mengisahkan Johan (Syamsul) mengamalkan ilmu hitam untuk memikat wanita yang dia minati. At first, tak sangka pulak si Johan ni yang jahat. Last2 baru tau apa sebabnya hantu tu menggangu Johan dan isterinya (Liyana Jasmay). Saya cadangkan pada sesiapa yang ada penyakit lemah jantung, elakkan la tengok cite ni.. Banyak betul saspennya...




P/S:: orang kata kalau berani tengoklah cite Paranormal Activity 2. Lagi seram.. Nak tengok, tapi penakut..

No comments:

Post a Comment