Monday, January 17, 2011

Happy 25th Birthday Mohd Jafnee..!!!

Baru je beberapa jam kembali semula ke KL. Tak sabar nak update entry pasal birthday celebration MJ yang ke 25.. Rasanya celebration yang paling sempoi kot.. Heheh.. Mula2 beli chocolate mousse cup dekat Baker's Cottage Jusco, kemudian terus ke Penang Sentral sebab tiket bas balik ke KL saya pukul 2.45pm.

Masuk je parking Penang Sentral, terus saya nyalakan lilin (*dalam kereta). Part lilin paling saya tak tahan nak gelak. Sengaja saya beli "Magic Relighting Candle" untuk tengok muka MJ tiup lilin berkali2.. Haha... Mula2 MJ ingat lilin dah padam, lepas tu lilin nyala balik.. MJ tiup lagik.. Hahaha.. Sampai la die selongkar beg saya dan carik lilin lebih yang saya tak pasang. "Ceh, patut lah!!" kata MJ.. Hahhaa..

Dibawah antara gambar2 yang sempat saya rakam sempena "celebration" birthday beliau. Maaf yea, andai tempat tak menarik perhatian.. Hehehe...

 Something sweet and special for him..

 Clik clik dulu before tiup lilin...

 First attempt.. Hehehe..

 Second attempt.... MJ sabar lagik...

 Third attempt... Dah takleh sabar.. Tengok tangan MJ dah ready nak selongkar beg..

 Hah.. Jumpa apa yang dicari... Hahaha...

Sedap katanya... Sila hiraukan pemandangan dibelakang..

P/S:: Happy birthday dear.. Mungkin celebration ni tak seberapa.. Dek kesuntukan masa, kita terpaksa celebrate awal.. Hopefully, smua tu tak menghalang.. Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.. Amin...~~

No comments:

Post a Comment