Friday, January 07, 2011

Kali Pertama..

Hello everyone!!! Okay... Entry kali ni nak cite pasal first time kuar dengan MJ. Bukan first date. Tapi lebih kepada kuar dengan kawan2.

Erm.. Where to start eh??? Okay, lepas beberapa siri perkenalan melalui SMS dengan MJ pada petang tu, kawan2 ajak break jap.  Masa tu saya tengah study kat one of my friend's house, yang mana sebelah rumah sewa MJ jugak.  Okay, cite pasal macam mana MJ dapat phone no saya, nanti akan saya ceritakan kemudian hari.

Kawan2 suro ajak MJ join jugak sebab diaorg dah dok kenen2kan kami. Then, si MJ ni pun dengan selamber badak hyponye pun ikut la. Dah la dia sorang je lelaki yang join. (*tak malu... hihihihi..) Kami menghala ke Restoran Kedai Kopi berhampiran Hotel Bluewave. Sampai je, kawan2 yang lain sajer jer biar kami duduk mengadap masing2. Tapi, saya cepat2 tukar tempat!! Hehehe...

Tapi time tu tak banyak sangat borak sebab saya tak berapa syok lagik kat MJ.. (^_^) Saya borak2 dengan kawan2 saya jer.. Mungkin sebab dia dah biasa dengan kawan2 saya, jadi dia takla kekok sangat and bole jer borak2 dengan kawan2 yang lain.

Abis je makan, masing2 balik ke rumah kawan saya and sambung study... Final exam time tu.. Kena la study kot!! Gambar dibawah diambil oleh MJ. Jenuh saya korek2 di account Friendster kawan saya. Nasib baik ada lagi. Tau je la kan, sekarang mana ada orang guna Friendster sangat dah. Masing2 tengah gile Facebook ataupun Twitter.  TQ Aja!! Aku curik kat album ko!! MJ kata time ni saya sombong and jual mahal sangat2. Hahahaha.. 

Sorry gambar tak clear sebab snap kat handphone jer..

No comments:

Post a Comment