Monday, January 03, 2011

Segalanya bermula disini...

Assalammualaikum...

Hari ni hari pertama saya berblog... Niat dihati dah lama nak create blog. Tapi, asyik ditangguhkan jer niat tu.. Sempena tahun baru ni, saya harap blog ni pun dapat berkembang dengan jayanya... hiksss...

Tujuan saya create blog ni pun, nak tulis hari-hari yang dilalui samada sendirian atau bertemankan tunang saya, Mohd Jafnee (MJ).. Oh, lupa... Blog ni pun saya abadikan nama tunang saya yang terchenta (chewah..).. Dah nama blog pun AzidahJafnee, so kebanyakkan cerita dalam blog ni pun berkenaan kehidupan saya dan MJ. Dia tak tau pun saya create blog ni... Nantilah.... Dah banyak sikit entry kat sini baru saya bagitau die.. hehehe...

* Erk... Dah pukul 10.11am... Working time... hehehe.. Jumpa lagi...

2 comments:

  1. selamat bertunang untuk azidah n jafnee...
    :)

    ReplyDelete
  2. tenkiu k.ann... rindu la kt k.ann.. lama tak jupe.. niat dihati akan ada 1 entry pasal k.ann.. tunggu yer... hehe..

    ReplyDelete